Takk for fine år!

Terje Andersen

Nå er det slutt med rektorlivet. Nå begynner livet som pensjonist. Det blir underlig. Hva skjer? Hva kommer jeg til å gjøre i hverdagene om noen måneder? Jeg vet ikke. Det blir morsomt for meg å bli overrasket over meg selv.

Jeg vil takke dere alle; Elevene som har gitt meg kjærlighet. Foreldrene som har tatt mot meg og gitt meg tillit. Alle ansatte som har stått sammen med meg i kampen for Tøyenbarna.

Spesielt fint har det vært at på Tøyen er det kraftfulle mennesker som står på for å gjøre Tøyen til et forbilde for framtidas Norge. Denne kampen har jeg fått være med på. Det har gitt meg store gleder. Kampen for et inkludert samfunn. Et samfunn med respekt for og en glede over at vi er forskjellige, men dypest sett har samme mål.

Jeg vil alltid støtte og delta i "Tøyenbygda"!

Nå overtar Hilmar Flatabø som rektor. Det er jeg glad for! Hilmar har jobbet sammen med meg i over tre år. Vi har jobbet veldig godt sammen. Ta godt imot han og støtt han i arbeidet!

Terje