Lokale planer og aktiviteter på AKS

girl and dandelion2

En vanlig uke på Tøyen AKS er både spennende, morsom og lærerik! Det tror vi at alle barna kan si seg enige i. Bedre forklaring på vår hverdag finner du i vår lokale plan til høyre.

Vi anbefaler foreldrene å sette seg inn i hvilke aktiviteter ditt barn vil ha glede av og planlegge henting/hjemsending ut i fra det. Vi ønsker helst at barna blir hentet/sendes hjem i forhold til aktivitetstidene, dvs kl.15.00 eller kl.16.00, for å unngå at de går glipp av morsomme og læringsstøttende aktiviteter. Dersom det er spesielle grunner til at du må hente/sende hjem barnet tidligere, vil vi helst ha beskjed i forkant.

Periodeplaner for de ulike basene vil legges ut når de er klare både her og på vår facebookside

I tillegg kan du ta en titt på videoen vår for et enda bedre innblikk i våre tilbud!

Dette er våre kjerneaktiviteter:

Lokal plan (aktivitetsforklaring)